Jeugd Vispas

Je wilt gaan vissen, leuk!

Goed plan, maar vergeet je vergunning niet mee te nemen! Hieronder lees je wat je nodig hebt en hoe je 'm kunt bestellen. Klik op de juiste knop:

Ik was op 1 januari dit jaar 13 jaar of jonger

Ik vis alleen met een volwassene(18 jaar en ouder) die wel een VISpas heeft, en doe dat met maximaal
   één hengel.
   Goed nieuws! jij hebt dit jaar geen eigen document nodig. Veel vis plezier aan de waterkant!

*    Ik vis ook wel eens met anderen of alleen of met meer dan één hengel

Jij hebt de JeugdVISpas nodig. Deze is vaak een stuk goedkoper dan de VISpas. Deze krijg je automatisch als            je lid wordt van een hengelsportvereniging. Bestel 'm direct eenvoudig online via www.vispas.nl en je meteen              naar de waterkant!

*    Ik was op 1 januari dit jaar 14 jaar of ouder

Als je op 1 januari van dit jaar 14 jaar of ouder was, dan heb je dit jaar een VISpas nodig. Hiermee mag je in ongeveer 90% van het water in Nederland vissen en het is meteen het bewijs van lidmaatschap van je vereniging. Bestel de VISpas direct online, hiermee kun je meteen naar de waterkant:

Klik hier om direct online een JeugdVISpas te bestellen.

Kleine VISpas: iets voor jou?

Voor de sportvissers die geen lid willen zijn van een bij Sportvisserij Nederland aangesloten hengelsportvereniging is er een vervangend document: de Kleine VISpas. Met de Kleine VISpas kunt u met één hengel en een beperkt aantal aassoorten in een beperkt aantal wateren vissen. Die wateren staan in de bijhorende Kleine Lijst van Viswateren. De Kleine VISpas vormt samen met de Kleine Lijst van Viswateren de schriftelijke toestemming om te mogen vissen.

VOORBEELD

-> Bestel de Kleine VISpas online