Snertwedstrijd 17 dec 2022

dec 2022

Einde van het vis wedstrijd seizoen, dit doen we traditie getrouw met snert en roggebrood met spek. Deze pot snert was gemaakt door Jeanette Poede, en zoals al verwacht werd de bodem eruit geschrapt. Iedereen een voorspoedig 2023.

Winnaars senioren competitie 2020

okt 2020

Het was een vreemde competitie met de corona maatregelen, maar desondanks konden er toch nog 14 wedstrijden gevist worden. Moet zeggen dat er in de meeste wedstrijden ook nog redelijk tot goed gevangen werd, maar het venijn zat hem toch in de laatste wedstrijd. We willen ook iedereen bedanken voor de deelname en hopen dat we volgend jaar weer vrijuit kunnen vissen.

Winnaars zomerc.2020

okt 2020

Winnaars Zomercom.2020 Winnaars ingekorte zomercompetitie 2020, 1 st is geworden Henk Moesker met 12 pnt. 2 de Henk Zomer met 27 pnt. en 3 de John Schuten ook met 27 pnt. (Henk Zomer had in totaal meer kg vis gevangen dan John Schuten.) Allen hartelijk gefeliciteerd.

Koppelwedstrijd Eetcafe de Brug. 2021, 2020

jun 2020

Koppelwedstrijd Eetcafe de Brug, men kon vanaf 7 uur inschrijven. Na het inschrijven werden er door het Eetcafe belegde broodjes aangeboden. Nadat de koppels uitgeloot waren kon men op nummer vertrekken naar het Stieltjeskanaal. Er werd gevist vanaf de brug tot aan de sluis. De totale uitslag kun je onder wedstrijden vinden op de site.

Winnaars Zomerc.2019

okt 2019

Winnaars Zomercompetitie 2019, 1 ste is wederom John Schuten met 38 pnt. 2 de Henk Grysen met 43 pnt. 3 de Geert Herbers met 46 pnt. Allen hartelijk gefeliciteerd.

Winnaars Horecac. 2018

dec 2018

Winnaars Horeca competitie 2018. nr 1. Jan Jonkers nr 2. Stef Moorman nr 3. Geert Herbers

Winnaars Zomerc. 2018

okt 2018

Was vandaag nog spannend wie tweede of derde zou worden, maar uiteindelijk is John Schuten 1 st. geworden, 2 de plek was voor Frits Wolters en 3 de plek voor Henry Goeree. Allen gefeliciteerd.